четвртак, 17. децембар 2009.

Радионица иконописа 2




Ево напокон сам решио да напишем нешто о протеклој радионици иконописа коју сам одржао у Младеновачком Центру за културу прошлог месеца. Стварно сам претрпан послом у последње време и не стижем да пискарам по блогу, па се својим верним читаоцима овом приликом извињавам.
Радионица је трајала 8 дана за које сам време демонстрирао постављање цртежа, сликање техником јајчане темпере и постављање злата на микстиону. Такође приказани су филмови са демонстрацијама иконописања. А представио сам и најновија издања едиције ЗОГРАФ издавачке установе Шумадијске епархије Каленић.
Икона коју сам током радионице започео још није потпуно готова али ће бити у наредних пар дана у току припрема за моју самосталну изложбу у Младеновцу на коју сте сви позвани, а о којој нешто више у једном од наредних постова.

Нема коментара:

Постави коментар